Vill du jobba på Saltå Kvarn?

Är du intresserad av att jobba hos oss tar vi gärna emot din förfrågan på jobb@saltakvarn.se.
Här kan du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter när du söker jobb hos oss »

SKICKA EN SPONTANANSÖKAN »

 

Nedan listas de jobb som är lediga just nu.


Lediga jobb



Marknads- och Säljassistent


Företagspresentation

1964 bestämde vi oss för att starta ett helt nytt matföretag och blev pionjärer inom ekologi och hållbarhet. Saltå Kvarn blev namnet. Järna blev platsen. Vi brinner inte bara för den goda maten utan också för djuren, naturen och människorna. Honnörsorden är långsiktighet och lösningen ligger i att skapa balans och biologisk mångfald genom bland annat ekologiskt kretsloppsjordbruk. Vi drivs av att göra skillnad på riktigt utifrån en värdegrund som är mer aktuell än någonsin. Nu bygger vi vidare för framtiden.
Lockas du av en assistentroll där du har ena benet i team Marknad & Innovation och det andra i team Sälj? Då ska du söka den här tjänsten som Marknads- och säljassistent med masterdataansvar hos Saltå Kvarn.
Vi erbjuder dig en roll där du ingår i ett sammanhang med många kontaktytor och bidrar i processer från början till slut. I rollen kommer du få arbeta med varierande och utvecklande arbetsuppgifter och du blir en del av ett sammansvetsat team som värdesätter gott samarbete.


Arbetsuppgifter och ansvarsområden

  • Huvudsaklig administration kring sortiment, revidering och lansering.
  • Ansvara för artikelinformation, registervård, varucertifikat, bilder m.m. i våra system.
  • Agera som länk mellan Marknad/Innovation, Inköp, Sälj, Kvalitet, Lager och Miljö/Hållbarhet.
  • Projektansvar för framtagning och produktion av sälj- och marknadsmaterial, butiksmaterial och annonsbokningar.
  • Ansvara för kampanjstart, avstämning, uppföljning och rabattkuponger.
  • Ansvara för hantering av varuprover till kund och säljkår.
  • Uppdatera artikelinformation och bilder gentemot E-handeln.
  • Ansvara för lagersaldon av marknadsmaterial.
  • Samordna och sammanställa löpande försäljningsprognoser till inköp.

 

Din profil

  • Gymnasieutbildning samt några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
  • Erfarenhet från liknande roller med fokus på administration, gärna inom FMCG och/eller dagligvaruhandeln.
  • God systemvana.
  • Goda kunskaper i Office-paketet.
  • Mycket goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift då det krävs i dialog med kunder och skriftligen i produktionsmaterial och masterdata.


Meriterande om du har:

  • Systemvana av program såsom Validoo, Exder och Dabas.
  • Utbildning inom marknadsföring eller likvärdigt, alternativt något eller ett par års arbetserfarenhet inom området.
För att axla rollen trivs du i en koordinerande och administrativ roll. Du kommer att ha många olika kontaktytor både internt och externt, därför är det viktigt att du har lätt för att samarbeta, har en god social och kommunikativ förmåga. Du är ordningsam, strukturerad, ansvarstagande med förmåga att leverera hög kvalitet och hålla deadlines. Dessutom har du god förmåga att göra prioriteringar i ditt arbete och trivs med att arbeta i ett snabbt tempo.