Medarbetare Kundsupport  

           

1964 bestämde vi oss för att starta ett helt nytt matföretag och blev pionjärer inom ekologi och hållbarhet. Saltå Kvarn blev namnet. Järna blev platsen. Vi brinner inte bara för den goda maten utan också för djuren, naturen och människorna. Honnörsorden är långsiktighet och lösningen ligger i att skapa balans och biologisk mångfald genom bland annat ekologiskt kretsloppsjordbruk. Vi drivs av att göra skillnad på riktigt utifrån en värdegrund som är mer aktuell än någonsin. Nu bygger vi vidare för framtiden.

 

Lockas du av en roll där du har daglig kontakt med både kunder och konsumenter? Då ska du söka den här tjänsten som medarbetare på Kundsupport.

Vi erbjuder dig en roll där du ingår i ett sammanhang med många kontaktytor. I rollen kommer du få arbeta med varierande arbetsuppgifter inom främst orderhantering och konsumentkontakt.  Du blir en del av ett sammansvetsat team som värdesätter gott samarbete.

 

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Registrera inkomna order
  • Kontakt med kunder och konsumenter i olika ärenden
  • Uppläggning av kunder och hantera masterdata i vårt affärssystem
  • Ansvara för växel – inkommande samtal, mail (delat ansvar med andra)
  • Hantera reklamationsärenden som kommer in via brev, telefon eller mail.
  • Utskick av prislistor
  • Administration vid bakkurser – kursmaterial, bokningar

 

Din profil:

  • Gymnasieutbildning samt några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
  • Erfarenhet från liknande roller med fokus på administration
  • God vana av att jobba i affärssystem
  • Baskunskaper i Office-paketet.
  • Mycket goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift då det krävs i dialogen med både kunder och konsumenter.

 

Meriterande om du har:

  • Systemvana av Microsoft Dynamics 365 Business Central.
  • Högre kunskaper än baskunskaper i Office-paketet, främst Excel och Power Point.
  • Erfarenhet av kundservice

 

Övrigt:

  • Vi tillämpar till viss del distansarbete. Tid mellan arbete på plats och arbete hemifrån avgörs i samråd med närmaste chef.

 

För att axla rollen trivs du i en administrativ roll med många olika kontaktytor både internt och externt. Därför är det viktigt att du har lätt för att samarbeta, har en god social och kommunikativ förmåga. Du är ordningsam, strukturerad, ansvarstagande med förmåga att leverera hög kvalitet och hålla deadlines. Dessutom har du god förmåga att göra prioriteringar i ditt arbete och trivs med att arbeta självständigt i ett snabbt tempo.

 

Ansök redan idag!

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Sista ansökningsdag är 22 maj 2022.

Vi arbetar i denna process med löpande urvalsarbete vilket innebär att tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag, så vänta inte med din ansökan!

Kom ihåg att bifoga ditt CV och motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst. Skicka ansökan till jobb@saltakvarn.se. För frågor gällande tjänsten vänligen kontakta Försäljningschef Niklas Wellander tel. 08-551 508 33.

Här kan du även läsa hur vi behandlar dina personuppgifter.

Väl mött!

 

Vill du jobba på Saltå Kvarn?

Är du intresserad av att jobba hos oss tar vi gärna emot din förfrågan på jobb@saltakvarn.se.
Här kan du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter när du söker jobb hos oss »

SKICKA EN SPONTANANSÖKAN »